Sunday 26 June 2011

Ashley Cole Mahu Keluar Dari Chelsea

Ashley Cole dilaporkan membuat keputusan untuk keluar dari kelab Liga Perdana Inggeris, Chelsea dan berhijrah ke Sepanyol. Bagaimanapun, ia bukan akan terjadi dalam masa terdekat ini. Menurut sumber yang rapat dengannya, Cole mensasarkan untuk satu hari nanti bermain sama ada dengan Barcelona ataupun Real Madrid di Sepanyol dan menamatkan kariernya disana.

Cole yang kini berusia 30 tahun membuat keputusan itu dalam usaha untuk memujuk bekas isterinya, Cheryl untuk kembali ke sisinya. Tambah sumber itu lagi, semua keputusan yang dibuat Cole kini hanya dengan tujuan agar dapat bersama kembali dengan Cheryl. Bekas isterinya itu, yang juga bekas anggota kumpulan 'Girls Aloud', dikatakan berminat untuk ke Sepanyol dan suka akan suasana disana. Cole bercerai dengan Cheryl awal tahun lepas selepas Cole mengaku bersalah curang kepada isterinya itu dengan lebih dari 5 wanita.
Cole bersama bekas isterinya, Cheryl ketika masih bersama
Tiada kenyataan dibuat oleh Cole mengenai laporan ini. Cole masih mempunyai baki 2 tahun kontrak bersama Chelsea yang bernilai RM600,000 seminggu!

2 comments:

Nuffnang ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...