Saturday 19 March 2011

Keputusan Terkini Piala FA: Kelantan 3 Felda 0 (update 7) tamat permainan..

BBT akan memberikan laporan dan keputusan terkini perlawanan peringkat suku akhir Piala FA antara Felda United dan Kelantan di Kota Bharu.
Setia bersama BBT untuk meklumat terkini perlawanan ini.

Update 1...

Kelantan 1 Felda 0,  S. Chanturu (minit 20)  .. agregat 3-2. Chanturu menerima bola dari Nurul azwan roya dan melakukan 'chip' yang menarik menewaskan Hamsani yang sudah rebah.

Selangor juga mendahului Johor 1-0 (agregat 4-1). nampak gaya Kelantan akan lawan Selangor sekiranya mara ke separuh akhir...

Update 2...

Tamat separuh masa pertama masih 1-0. Penonton seperti biasa memenuhi stadium sejak jam 6 petang. Kelantan bermain baik dan banyak menyerang. Harap dapat memenangi perlawanan dan tidak leka lagi.

Terengganu mendahului perak 1-0 (agregat 3-3). Sekiranya keputusan kekal, Tereangganu akan bertemu Pahang dalam 1 lagi separuh akhir berdasarkan peraturan gol tempat lawan.

Update 3...

Separuh masa kedua masih 1-0. gol dari S. Chanturu. Selangor kini 2-0 dihadapan menentang Johor. Selangor hampir pasti ke separuh akhir menanti keputusan antara Kelantan dan Felda.

Update 4...

Felda berjaya menyumbat gol, namun nasib baik bola offsaid. 1 kelegaan buat Kelantan. Johor berjaya merapatkan jurang gol, 2-1 kedudukan sekarang. Selangor masih mendahului 5-2 secara agregat.

Update 5...

2-0. Minit 70. Nurul Azwan Roya merembat dengan kencang dari dalam kotak penalti. Gagal ditepis keeper. agregat sekarang 4-2. Kelantan akan ke separuh akhir sekiranya keputusan kekal.

Permainan menjadi tegang dan ada pergaduhan berlaku dikalangan pemain.

Terengganu kini didepan 2-0. agregat 4-3.

Update 6...

kelantan 3-0 Felda. Nizad ayub menjaringkan gol. Kelantan kini pasti mara ke separuh akhir dengan masa tinggal tak sampai 10 minit. Felda perlu menjaringkan 4 gol sekiranya ingin mara.

Update 7...

Tamat permainan. Kelantan menang 3-0 dan mara dengan agregat selesa 5-2. Kelantan akan bertemu selangor peringkat separuh akhir.

6 comments:

  1. klate mene mlm ni...gomo klate gomo...

    ReplyDelete
  2. awl lg ni... tkut jd supo hri selasa dlu jah....

    ReplyDelete
  3. harap-harap la mene...

    tadi maso duk kb mall, terkejut bila ada org berdoa supaya pasukan red warrior menang...
    bagus betul....

    ReplyDelete
  4. demm..tngk bola kot blog...

    ReplyDelete
  5. yeah!!!1
    ganu menang

    ReplyDelete

Nuffnang ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...