Monday 8 August 2011

Mancini Nafi Laporan Sneijder Bakal Sertai City


2 hari lepas BBT membuat laporan bahawa Inter Milan sudah bersetuju menjual Wesley Sneijder kepada Manchester City dengan yuran perpindahan melebihi 30 Juta Pound. Tapi, perkembangan terbaru menunjukkan bahawa tiada perjanjian yang dicapai kedua-dua kelab berkenaan Sneijder.

Pengurus Manchester City, Roberto Mancini menafikan laporan bahawa kelabnya sudah bersetuju mendapatkan pemain tengah Inter Milan, Wesley Sneijder. Mancini yang ditanya wartawan selepas kekalahan kelabnya kepada United dalam Piala Community Shield menyatakan bahawa Sneijder masih lagi pemain Inter dan beliau tidak pernah berbincang mengenai perpindahahn pemain itu ke City.

Sneijder juga menafikan laporan bahawa kelabnya sudah bersetuju menjualnya kepada City dengan nilai 36 Juta Pound. Pemain berusia 27 tahun itu berkata, dia tidak pernah berhubung dengan mana-mana wakil dari City mahupun United. Beliau bagaimanapun sedar bahawa Inter bersedia menjualnya sekiranya mendapat tawaran yang baik dari mana-mana kelab yang berminat dengan khidmatnya.
Apakah kesudahan buat Sneijder?
Nampaknya, masa depan Sneijder masih belum tentu dan pelbagai laporan dibuat setakat ini hanyalah gosip semata-mata. Namun, dengan masalah kewangan yang menimpa Inter Milan, kemungkinan besar Sneijder akan meneruskan kariernya di tempat lain musim depan.


Sertai Premierleague.com Fantasy, Liga BBT 2011/2012

No comments:

Post a Comment

Nuffnang ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...