Wednesday 14 December 2011

Chelsea Bakal Jual Torres 20 Juta Pound

Penyerang "berbisa" Chelsea, Fernando Torres dilaporkan bakal dijual pada musim perpindahan Januari nanti dengan harga yang murah. Torres yang dibeli Chelsea dari Liverpool dengan nilai 50 Juta Pound, yang juga merupakan rekod perpindahan bagi Liga Perdana Inggeris sehingga kini dikatakan akan dilepaskan dengan nilai serendah 20 Juta Pound sahaja. Chelsea kini bersedia mendengar mana-mana tawaran yang diterima untuk pemain itu asalkan harga itu ditawarkan.

Torres berpindah dari Liverpool pada hari terakhir musim perpindahan Januari lepas namun gagal menyerlah dengan hanya mampu menjaringkan 3 gol sahaja dalam saingan Liga. Penyerang berusia 27 tahun itu menerima gaji setinggi 150,000 Pound seminggu bersama Chelsea dan ianya dianggap membebankan untuk seorang penyerang yang gagal menjaringkan gol. Usaha untuk menaikkan kembali prestasi Torres tidak berjaya meskipun Chelsea berusaha mendapatkan Juan Mata Ogos lepas yang diharap dapat membantu Torres ke prestasi sebenar.

Anelka mengesahkan menandatangani kontrak 2 Tahun bersama Shanghai Shenhua
Chelsea kini dalam usaha untuk mengembalikan zaman gemilang dibawah Jose Mourinho dulu dan bakal membuat perubahan besar Januari ini. Nicolas Anelka juga telah dilapeaskan kepada kelab Liga China, Shanghai Shenhua. Beberapa pemain lagi yang agak berumur juga dikaitkan dengan perpindahan keluar dari Stamford Bridge antaranya Alex, Jose Bosingwa, Florent Malouda dan juga Didier Drogba.

2 comments:

Nuffnang ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...